דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חתונות ברחובות 

מאת    [ 02/10/2011 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 1988 פעמים ]

איך מתמודדים עם אירוע גדול? מתכננים חגיגת ברית ואתם לא יודעים איך בוחרים אולם?

הפקת ארוע היא לא עבודה קלה. כל ארוע מורכב מחלקים שונים, כשכל אחד מהם צריך לקבל תשומת לב יחודית. בסוף הדרך אתם קוצרים את הפירות, אחרי שיצרתם אירוע שלא ישכח!

מה אתם יודעים על אולמות אירועים רחובות? מאמר זה יתן לכם כל פרט שחיוני לזכור בעולם הארועים.

צריכים ללמוד כל מה שיש ללמוד על הרמת ארוע שלא ישכח? קיימים גורמים רבים בעלי חשיבות בהפקת אירוע: כמה אנשים יגיעו לאירוע, די ג'י, שתיה ואוכל, עיצוב המקום, לבגדים לאירוע, צילום וידאו וכדומה. לכל הפרמטרים הללו נתייחס פה בטקסט.

אולמות חינה זה מקום טוב להתחיל

מיקום לאירוע -
בכדי למצוא את המיקום הכי טוב למפגש, צריך לקחת בחשבון כמה פרטים: אופי האירוע, הזמן בשנה בו מתקיים האירוע, איפה גרים המוזמנים וכמה אנשים יגיעו לאירוע. מה המקום האידיאלי לארוע שלכם? גני אירועים, אולמות אירועים, אולי ביער? אולי בכל תעדיפו להעביר את החגיגות לבית? תעצרו ותחשבו לפני שאתם חותמים על חוזה מול אולם, האם המקום מכיל את כל הדרישות של אופי האירוע?

שירותי הסעדה - אי אפשר להכין מפגש ולא לספק שירותי הסעדה. חשוב לבדוק כי המקום נותן לכם קיטרינג איכותי. באירוע בטבע, תדרשו לדאוג לקטרינג בעצמכם, על ידי השכרת שרותיה של חברת מזון לארועים שאתם מכירים ואוהבים. חשוב לזכור, אם אתם צרכים כשרות, בקשו לראות שלשרותי ההסעדה יש תעודה.

משקה - שירות מברמנים תוכלו להזמין בחוזה מול אולם האירועים או בשרות חיצוני. מחיר הבר מושפע מיוקרתיותם של המשקאות, רמת המגוון, בר אקטיבי או פאסיבי וכל המאפייים אחרים שתחשבו עליהם.

ביגוד חגיגי - הבגדים שתבחרו ללבוש תלויים בטעם שלכם. בגד חגיגי הוא סיפור יקר, שרבים מוצאים מעיק. זכרו כי האירוע לא יחזור וכנראה לא תהיה לכם אפשרות להתהלך בבגדים אחרי שהאירוע יסתיים. אפשר לבדוק את האפשרות של השכרת בגדים לאירועים. ניתן לעצב לבד תשלבות משלכם, לחסוך הוצאות מיותרות על בגדים ממותגים. תוכלו לחפש אם נמצא אצלכם בגד בארון שיכול להתאים או אולי לקנות מהאינטרנט.

העיצוב של האירוע - מרכז האירוע שלכם; רוב גני הארועים נותנים כמה אופציות לעיצוב של המקום. אל תסכימו לוותר על הסביבה היחודית שתייצג אתכם.

להקה - מוסיקה זה המרכז של הארוע שלכם תקליטן או מוסיקה חיה, העיקר שכולם יהנו. אם אתם אוהבים מוזיקה בסגנון לא מותאם לכל אוזן, זכרו שכמה מהאורחים לא ישמחו וצריך לשעשע את כולם האורחים באירוע.

צלם אירועים - כל ארוע מכונן עליו להיות מתועד, ורצוי שעל ידי צלם מקצועי. מקובל לרוב לצלם גם את ההכנות לאירוע ועוד תמונות מרגשות. זכרו להסריט את החגיגות השמחות גם בהסרטת וידאו.

מתכוונים להרים את האירוע של המאה? צריכים מידע נוסף בנוגע לתכנון אירועים? חפשו אותנו לכל הסודות, מה שחדש והצעות הכי מקוריות לארוע המשפחתי שלכם.

שוב פעם התורכי הזה...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב